FREDRIK SKOGSAHL
Linköping
Kund i 10-15 år
Jag tycker de är skitbra. De ringer varenda måndag och envisas med den där personliga kundkontakten. De måste ringa och fråga hur dagsformen är. De frågar och berättar ibland om någon annan ”han har provat de här svärden”. De är genuint intresserade av hur ens företag funkar. De bygger upp ett förtroende. Man kan ringa till dem {och säga vad man tycker} ”nu är kedjorna dåligt slipande, nu måste ni vara på tårna igen”, ”Fan va bra att du säger det!” sen blir det ingen fågel. De jobbar på ett smart sätt. Det är så man ska jobba. Det är nyckeln, att de ringer. Susanne och jag har samma intresse.
PER-ARNE HÖIJER
Grythem
Kund sedan länge.
Servicen, att man slipper åka och hämta eller åka iväg med dem. Det är väl det. Det har hängt i och sen har det fortsatt. Tycker det funkar bra, inget att klaga på. Brukar lyssna när man gnäller.
PETER HAGMAN
Eskilstuna
Kund i 10 år
Upplever det som bra. Funkar bra, slipar bra. Ingenting att klaga på.
ANDREAS ERIKSSON
Köping
Kund i 10 år
Ja det går bra, bekvämt, de enda i närheten som håller på med det. De hämtar & slipar kedjor. Det fungerar, samarbetet. Alltid fungerat bra.